torsdag 12 mars 2009

Bloggportalen funkar inte!

Nu är jag trött på Bloggportalen som är hela tiden krånglar och är omöjlig att logga in i! Jag har fyllt i min mailadress flera gånger för att få ett nytt lösenord, men det händer inget!Jag får inga mail med nytt lösenord!Vad gör man?

Jag kan inte heller pinga min blogg där, eftersom jag måste logga in först! De har varit krångel med inloggningen hela tiden sedan jag började med bloggandet. Jag är så trött på detta! Bloggportalen ägs tydligen nu mera av Aftonbladet. De borde sköta detta bättre!

Andra bloggar: , , , , ,Aftonbladet, Bloggande

1 kommentar:

Nonna sa...

Ja dom äger ju Viktklubb oxå och det kan jag säga att det är inte smärtfritt det heller! Det har varit så att man har fått flera gratismånader för att det krånglar.
Irriterande till tusen!
Kram från Nonna