måndag 5 maj 2008

Förbaskade Norton

Jag blir så förb.......d när det inte går att installera det uppdaterade virusprogrammet Norton 360. Jag har betalat över 700:- och fått bekräftelse från Symantec,men ändå funkar det inte!Har nu hållit på i flera timmar! Till råga på allt går det inte att få personlig kontakt eller maila deras support heller.Man får klicka sig runt blandd en massa länkar och hamnar till slut på samma ställe. De har bara en chat som är öppen dagtid. Blääää!

Så nu funkar det inte alls ....


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan,

Ring gärna till vår support på telefon 08-703 96 15 så kan de hjälpa dig att aktivera din Norton 360.

Vänligen
Lotta Wrangle
PR-Chef Symantec konsumentprodukter

Kaktusblomman sa...

Hej!

Jag har gjort det och fått ett e-mail med en massa konstiga instruktioner om att ta bort gamla Nortonfiler från datorn.Sedan ska jag ominstlleraa skiten igen. Egentligen borde jag få kompensation för allt besvär jag haft med detta. Det har tagit mig flera timmar både igår och idag.