torsdag 5 juni 2008

Massage , ja tack!

Jag har börjat få behandling hos en massageterapuet här i stan. Det kostar skjortan (500:-),men jag har så ont i rygg och ben att jag måste göra något åt det.Jag får elstimulering, massage, ultraljud och laser.

Efter första gången hade jag jätteont och kunde knappt sova på natten.Men nu efter några ggr känns det bättre,men fortfarande sover jag dåligt pga pirr i benen och ont i ryggen. Men det känns på ett annat sätt än tidigare. Min tinnitus har också blivit bättre. Jag hör ljudet mer på ena sidan nu.

I mogon ska min tinnitus utredas. Själv är jag ganska säker på att det är min nacksada som spökar,men det är ändå bra att få kolla hörsel mm.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, vart fick du din Tinnitus behandling? Är du fri från Tinnitussen? Mvh

Kaktusblomman sa...

Hej!

Min tinnitus är bättre sedan jag fick botox på Löwingkliniken här i Göteborg.Massören heter Roland Bernhardsson (Ronin rehab).

Hälsningar