söndag 13 april 2008

Det sjunger i mitt huvud

Igår var jag och min man på konsert med Håkan Hellström. Ljudet var inte så bra,man hörde inte texten. Varför har han inte headset? Han hoppar ju upp och ner hela tiden.Visserligen hade jag öronproppar,men ändå.....det var i alla fall bra drag. det var mest tonåringar på konserten så man kände sig lite åldersstigen.Småtjejerna var helt galna och publiken skanderade "Håkan", Håkan".

Jag hade födelsedagsfest idag med "Öppet hus" för barn och min mans föräldrar, totalt 11 personer. Det gick som smort och de kom och gick i en jämn ström. Men sedan de gått "surrade" det i mitt huvud, kanske sviter efter gårdagens konsert också? Det låter som när man står under en kraftledning....

I morgon em. tar jag tåget till Falköping för att få mina sprutor hos smärtläkaren. Jag är tillbaka först vid 19.30 i morgon kväll.

God natt!


Inga kommentarer: