söndag 27 juli 2008

Solvarma kanelbullar och havet!

Det blev en dag på stranden igen!Jag har hittat en fin liten strand vid havet, nära oss som ägs av en privat badförening. Det kostar 20:- per gång eller 300:- för familj+ gäster per säsong. Nästa år köper vi nog säsongskort. Det blir billigast.

Jag tar alltid med mig kaffe och en bulle till stranden, men också någon nyttig smörgås på grovt rågbröd eller en frukt. Idag hade jag även gjort smooties av a-fil + hallon. Det kanske inte är så nyttigt med den där bullen. Men jag kan inte motstå frestelsen att äta en solvarm bulle som smakar nybakat! Det tillsammans med lukten av solkräm är sommar!

Igår kväll var det underbart!Efter en god middag på altanen, gick vi ner till havet och hade med oss en flaska mousserande vin, som vi drack medan vi tittade på solnedgången. Det var varmt och inte ett moln på himlen. DEn blodröda solen gled sakta ner över ett spegelblankt hav. Vilken härlig sommar!



Inga kommentarer: